Op woensdag 29 mei gingen 70 bewoners samen met de directie en medewerkers van Lieven de Key aan tafel. Wij kijken terug op een gezellige avond met goede gesprekken en we blijven werken aan een goede samenwerking met onze bewonerscommissies.
Wat vonden de bewonerscomissieleden?
“We hebben veel leuke en nuttige gesprekken gevoerd, en het was goed dat de directie van De Key en leden van de RvC zijn gekomen om met de huurders te praten.”
“Ik moet bekennen dat ik er met gemengde gevoelens naartoe ging, maar gaandeweg raakte ik ervan overtuigd dat het een oprechte poging was tot contact.”
“Een tip voor Lieven de Key? Kom vaker met updates over het woongebouw. Dat geeft ons inzicht en rust.”
“Er was eerst hele slechte communicatie met LDK, maar ik ben heel blij met de nieuwe wind die er nu waait. Het contact met LDK is verbeterd en voor mijn gevoel komen we nu iets verder dan de gang. Nu staan we bij de voordeur.”
“De grootste uitdaging die er nu ligt is het verbeteren van de communicatie met LDK, maar ook met de bewoners zelf. We hebben bijv. veel statushouders in ons gebouw. Contact met hen leggen is soms lastig. Daar willen we verbetering in brengen.”
“Ik ben vandaag hier voor de gezelligheid, voor nieuwe energie. Dat is zeker gelukt.”
“We zijn blij wanneer we de communicatie met Lieven de Key op gang hebben. We willen daar verbetering in zien.”
“Tips voor andere bewonerscomissies? Haha, wij willen juist graag tips krijgen van de andere bewonerscommissies.”
“De Weesperflat zou ik het boegbeeld van Lieven de Key kunnen noemen. Het is een mooi monumentaal pand en het mag niet vergeten worden. Daarom ben ik hierbij.”