Met deze ‘super bliksemstage’ willen JINC en alle deelnemende bedrijven, laten zien dat een goede start op de arbeidsmarkt niet voor al het talent van morgen vanzelfsprekend is. Een netwerk en een rolmodel kunnen daarbij helpen. De kinderen nemen het roer over van de top van Nederland, bij organisaties als: ABN AMRO, bol.com, Albert Heijn, Philips, Hilton, de NPO en vele andere.

#baasvanmorgen

Donderdag 28 januari staan de social media kanalen van De Key in het teken van ‘Baas van Morgen’. Volg @dekeywonen voor de tweets van De Key. Een verslag van de dag kun je later natuurlijk hier vinden op Actueel en op onze Facebookpagina.

Volg #baasvanmorgen op Twitter voor alle tweets vanuit het hele land.

Waardevol

In Nederland groeien meer dan 600.000 kinderen op in een omgeving met sociaaleconomische achterstand. Zij hebben dromen en talenten, maar vaak ontbreekt het hen aan een waardevol netwerk, de juiste vaardigheden en kennis over beroepen. Daardoor is een goede start op arbeidsmarkt voor hen niet vanzelfsprekend. Met het bedrijfsleven en onderwijs geeft JINC deze kinderen kans op een betere toekomst. Daniël Roos, directeur JINC: “Tijdens JINC Baas van Morgen ervaren honderd kinderen hoe het is om de baas te zijn. Zij doen een waardevol contact op voor het leven en zien van binnenuit hoe een bedrijf werkt. Een ‘super bliksemstage’ waarmee de bazen van Nederland laten zien hoe belangrijk het is om te investeren in ál het talent van morgen.’’

Meer informatie over Baas van Morgen.

Deel dit artikel: