Sinds 1 juli geeft onze website niet alleen toegang tot meer informatie; men kan ook de huur opzeggen, reparatieverzoeken doorgeven en zelf afspraken inplannen. De gebruikscijfers zijn aansprekend.

 

In de eerste maand werd de website door meer dan 15.000 mensen bezocht, 35% van de huurders regelt zijn zaken buiten werktijd, 150 keer is de huur online opgezegd, 800 reparatieverzoeken zijn ingediend. We zien nu al een teruggang in het aantal telefoontjes en mailtjes.

 

key-op-de-kaart
In de blauwe landen wonen de bezoekers van website De Key

De vernieuwing van de website past in het streven van De Key om haar online diensten uit te breiden. Zo kunnen sinds eind vorig jaar buitenlandse studenten hun huurcontract digitaal afsluiten. Dat gaat om bijna 2000 huurcontracten per jaar. De komende jaren zal voor huurders en kopers steeds meer online kunnen. Elke dag van de week, overdag en ‘s nachts.

 

Dat is niet alleen plezierig voor onze bewoners en woningzoekenden. Met uitbreiding van de online diensten worden onze processen beter uitgelijnd en komt steeds meer informatie direct op de juiste plaats in onze computersystemen. Dat scheelt De Key tijd, werk en geld. Uiteindelijk komt dat ook de huurder ten goede.

 

Spreiding bezoekers website De Key over twee weken gemeten
Spreiding bezoekers website De Key over twee weken gemeten

 

 

Deel dit artikel: